الأحد، مايو 09، 2010

سالنى حبيبى من اكون انا فى حياتك؟

سالنى حبيبى انا ايه فى حياتك؟
سؤال صعب اوووى؟
ومش عايزه ارد عليك ردوت تقليديه
هقلك انت ضى حياتى .............كلام مستهلك
هقلك انت قلبى ..عينى ....لروحى....عقلى........كلام عبيط
هقلك لو بعد عنى روحى تروح
هقلك لو سبتنى ممكن اموت
صدقنى كلام عبيط
هقلك يا ضى ايامى يا احلا من احلامى
هقلك خليك جنبى
وخليك ادامى
هقول وهقول وهقول
يالهوتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
كل دا عبط

بصيا حبيبى
انت حد مش هوصفه 
ولا شعور حاسه بيه
ولا كلمه من كلامات تقدر تعبر عن حبى ليك
بس انا هقلك كلمه
هظلمك لو قلت بحبك
هظلمك لو قلت بعشق
هظلمك لو قلت مغرمه بيك
هقلك انا حاجه فوق الخياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
انت عندى حلم صعب المنال  
برضو مش عارفه اوصف شعورى
اوك انا هقلك .........................................ب....................ح.....................ب.............................ك

ليست هناك تعليقات:

مقالات عشوائيه